Hogyan kerülj előrébb a keresőkben a számodra fontos kulcsszavakra - SEO alapok 2.rész

March 11, 2019

 

A keresőoptimalizálás, azaz a SEO alapjai - 2.rész

A keresőoptimalizálást operatív teendőit ez alapján egy előzetes elemzésre/tervezésre és  a 3 fő terület operatív kidolgozására érdemes bontani.

 1. Elemzés/tervezés fázisában az elemzési munkálatokat két területre osztjuk

  • belső elemzés (itt mérjük fel a saját igényeinket és lehetőségeinket: meglévő webes struktúra, weboldal kód, létrehozás módja - keretrendszer, egyedi kód, megfogni kívánt kulcsszavak és azok szinonímái, mennyi idő alatt szeretnénk eredményt elérni , elemezzük a kívánt kulcsszavak keresési trendjeit

  • külső elemzés (elemző programokkal információt gyűjtünk az iparági konkurensekről, leginkább a piacvezetőkről, itt most a google találati lista vezetőire fókuszáljunk! Felmérjük a versenytársak erőpontjait és azokat a területeket, ahol gyengébbek az eredményeik. Későbbiekben ezekre a területekre kiemelten fókuszálva könnyebben tudunk előrébb kerülni.

 

2. Gyakorlati, megvalósítási fázis

  • technikai SEO - új weboldalnál  is a SEO barát szerkezet kialakítása több fázisra bontható. A webergonómia figyelembe vételével a kívánt optimális szerkezetnél figyeljünk arra, hogy a SEO szempontjából fontos elemek meglegyenek és azt a célt szolgálják, amire valók: H1, H2 tag, image alt tag, legyen mód és jusson figyelem a meta adatok elhelyezésére! Ennek a tartalmi része inkább a következő ponthoz tartozik, de itt kell kialakítani a szerkezetét.

  • on-page SEO / on-site SEO / belső SEO (tartalmi, szövegírási dolgok) - CONTENT THE KING - a szövegírók egyik kedvenc idézete. Igaz is, de az igazi KIRÁLY eredményt akkor tudja produkálni, ha a "művészi, stílusos és kellően tömör" megfogalmazások egyszerre tudják kiszolgálni az oldal felhasználóinak és a keresőoptimalizálás igényeit is. Ez a szimbiózis egyre inkább igaz lesz, hiszen a google algoritmusai egyre nagyobb figyelmet szentelnek az oldal felhasználóinak viselkedéselemzésére az oldalon. Mit is jelent ez konkrétan? Figyeli, hogy mennyi időt tölt az adott oldalon miközben "fogyasztja" a tartalmadat, nézi, hogy oldalon belül kattint-e, görget-e, vagy épp csak benéz és pár másodperc múlva már máshol jár. Sokan már temetik a meta adatok fontosságát a SEO-ban, de azért ez még elég messze van. Ne felejtsük el, hogy a google és az összes többi kereső úgy tud jó üzleti eredményt elérni, ha a saját erőforrásainak (szerveridő, sávszélesség foglalás stb.) szükséges/elégséges felhasználásával a felhasználók információ igényeire gyors és pontos találati alternatívákat kínál. Csak így használják sokan és gyakran az adott keresőt. A keresők így tudják hatékonyan értékesíteni a ppc és egyéb hirdetési termékeiket. Ebből egyértelműen látszik, hogy a keresők algoritmusai az olyan oldalakat, amelyek standard módon ellátják őket adatokkal, azokat előrébb fogják sorolni, azoknál az oldalaknál, ahol ez nincs megcsinálva kellő módon. Szolgáld ki úgy információval a keresőket, mintha a te céged üzemeltetné azt! Sokan a tartalomnál hajlamosak csak a szövegre koncentrálni, miközben a képek és videók ugyanolyan fontosságúak. Sőt bizonyos területeken, pl.: webshop-ok, pont a képek információtartalmával könnyedén a versenytársaid elé ugorhatsz. Gondolj bele, neked mi mond többet IMG_2344 vagy "Nikon D500 tükörreflexes fényképezőgép"

  • off-page SEO / off-site SEO / külső SEO (backlinkek, hivatkozások más oldalakról)

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Ebben a fázisban foglalkozunk a hagyományos linképítés lépéseivel, azaz az oldalunkra mutató linkek elhelyezésével más, nagy forgalmú weboldalakon. De ebben a pontban értékelődik fel igazán a social media jelenlét mind aktivitás, mind minőség terén. Az  előző pontban érintett tartalomgyártás nem csak a saját weboldal felületeire kell, hogy stratégiailag kiterjedjen, hanem át kell járnia a social media csatornáinkat is keresztbe kasul, mint haladó Jedi-t az erő :)

Hamarosan, folyt. köv. >>

 

Addig is pillants rá néhány referenciánkra az elmúlt időszakból vagy kérj ajánlatot tőlünk itt!

 

Keress rá a google-on:

 

Keresőszó: bodyforming bayreuth

Partnerünk: Happy Weightless

 

Keresőszó: ipari császárfa

Partnerünk: Palulownia Planet

 

Keresőszó: prémium műköröm pécs

Partnerünk: Balázs Eszter

 

Keresőszó: abnehmen bayreuth

Partnerünk: Happy Weightless

 

Keresőszó: alakformálás pécs

Partnerünk: Happy Weightless

 

Keresőszó: fogyás pécs

Partnerünk: Happy Weightless

 

Keresőszó: erőnléti edzés pécs

Partnerünk: FlashFit

 

Keresőszó: napi menü pécs

Partnerünk: Slyven Étterem és Rendezvényház

 

Keresőszó: esküvői helyszín pécs

Partnerünk: Slyven Étterem és Rendezvényház

 

Keresőszó: lakásdekor nagyker

Partnerünk: QX-Impex

 

Ha lemaradtál keresőoptimalizálás SEO témakör alapjait boncolgató cikksorozatunk 1. részéről, akkor olvass bele itt >>

 

Kiss Gyula István

kkv marketing specialista

+36 20 277 93 88

www.megyekszepe.hu

www.megyeertekei.hu

www.kovetkezolepes.hu

 

 

 

Tags:

Please reload

Kiemelt hír

Hotelek és Vendéglátóhelyek Fejlesztése - Megye Értékei Konferencia

February 22, 2018

1/4
Please reload

Legfrissebb híreink